Магазини
/
12 Лютого, 2020

Яким повинен бути інтер’єр магазину

Відкриваючи власний бізнес, підприємець повинен чітко усвідомлювати, що будь-який аспект пов’язаний з його бізнесом повинен працювати на залучення нових клієнтів. Особливо це стосується роздрібних магазинів, від вивіски і інтер’єру безпосередньо залежить, чи зайде клієнт всередину і зробить покупку.

На що звернути увагу в процесі обробки магазину

Щоб оформити правильний інтер’єр, який буде незмінно привертати увагу клієнтів, слід для початку дати для себе кілька відповідей на такі питання:

  • Які товари магазин буде пропонувати клієнтам?
  • Які основні характеристики пропонованого товару?
  • Хто є постачальником (якщо магазин відкриває не господар власного бренду)?
  • Хто є основним цільовим покупцем (до якого цінового сегменту належить товар)?

 

Саме тому, створюючи свій власний інтер’єр для магазину, обов’язково звертайте увагу на такі основні аспекти:

  • вітрину;
  • оформлення торгового залу;
  • меблі для продажів;
  • планування торгового приміщення.

 

У сучасних магазинах найчастіше використовуються скляні вітрини, в яких розміщуються найбільш яскраві і красиві товари магазину або ж найбільш привабливі для клієнта пропозиції. Не слід захаращувати вітрину товаром. Обов’язково залиште трохи відкритого простору, щоб потенційному відвідувачеві було видно торговий зал, і що там знаходиться ще безліч товарів, які можуть його зацікавити.

Торгові зал повинен бути оформлений в єдиному стилі і в єдиному колірному напрямку. Деякі компанії йдуть ще далі і створюють спеціальний аромат, який можна відчути тільки всередині їх магазинів. Це не тільки підвищує впізнаваність бренду, але і дозволяє клієнтові відчувати себе комфортно.

Меблі, стелажі для продажів і взагалі будь-яка конструкція в інтер’єрі повинна служити на розвиток вашого бізнесу. Дотримуючись такого правила, ви зможете уникнути придбання абсолютно не потрібних в магазині предметів інтер’єру. Найкраще купувати меблі від виробників, які пропонують продукцію спеціально для торгових залів (наприклад, HoReCa).

Обов’язково слід подбати про те, щоб клієнт мав досить простору при виборі товарів. При цьому торговий зал повинен бути розрахований на розміщення великої кількості клієнтів. Обов’язково подбайте про наявність вішалок, стендів, манекенів і вітрин. Використовувати їх слід в залежності від пропонованого вами товару.

Переваги підрядних робіт

Обираючи надійного підрядника, ви обираєте кваліфікованих професіоналів, які точно знають що зробити, щоб інтер’єр вашого магазину працював на розвиток бізнесу.

Обираючи компанію Commercial Construction ви незмінно можете розраховувати на те, що вашим проектом магазину займуться справжні фахівці, які раніше займалися оформленням для безлічі магазинів в ТРК Києва, Львова, Одеси.